World of Warcraft on edelleen yksi maailman suosituimmista MMORPG-peleistä, mutta se on laskenut merkittävästi huipustaan. Jotkut viimeaikaiset laajennukset, kuten Shadowlands ja Battle for Azeroth, ovat yleisesti ottaen saaneet huonon vastaanoton, ja niillä on ollut vaikeuksia houkutella uusia pelaajia luottaen lähes kokonaan vakiintuneiden fanien hupeneviin tarjontaan.
Tämä voi kaikki muuttua World of Warcraft: Dragonflightin myötä, mutta koska Blizzard pyrkii parantamaan pelin ydinjärjestelmiä ja ominaisuuksia, se on väliaikainen laajennus, joka katoaa seuraavan julkaisun yhteydessä. Se on parempi kuin pelkkä ominaisuus. Joka tapauksessa monet kysymykset liittyvät siihen, miten World of Warcraft voi kasvaa vai onko se mahdollista tämän vuoden jälkeen.
Yksi ilmeinen idea on tuoda vanhat MMO:t videopelikonsoleihin: Xboxiin ja PlayStationiin. Microsoft aikoi hankkia Activision Blizzardin tulevaisuudessa, ja monet Xbox-fanit ainakin toivoivat, että WoW antaisi alustalle vastauksen PlayStationin de facto eksklusiiviseen MMO Final Fantasy XIV -peliin. Sinun on kuitenkin hankittava peli, jotta se tapahtuu. World of Warcraftistä voisi tulevaisuudessa tulla myös kasinopeli, jonka löytäisi online casino Netti. Kuinka todennäköistä on, että näemme WoW:n Xboxilla tai PlayStationilla tulevaisuudessa?
Päivitys: Tuleeko World of Warcraft konsoleille?
Blizzard on toistaiseksi osoittanut vain vähän kiinnostusta WoW:n tuomiseen konsoleille, vaikka natiivi tuki Xbox-ohjaimille ja Xbox Adaptive Controllereille on ilmestynyt pelin tiedostoihin. keskellä. Valitettavasti näin ei näytä olevan.
Äskettäisessä haastattelussa World of Warcraftin luova johtaja on Hazzikostas kyseenalaisti mahdollisuuden tuoda WoW konsoleille, koska Dragonflight on tehnyt paljon vaivaa käyttöliittymänsä uudistamiseksi. Kielletty. Hazzikostas sanoo, että periaatteessa peli on rakennettu erityisesti hänen PC:tä varten.
Toimiiko hänen konsoliversionsa myös WoW:ssa?
WoW onkin vuosien ajan luottanut vahvasti lisäosiin käyttöliittymäänsä ja taistelujärjestelmäänsä, ja se on etsinyt yhteisön osallistumista parantaakseen pelin toimivuutta. Lisäosien asentamisesta on tullut vakiona WoW:ssa, ja käytännössä kaikki pelaajat käyttävät kolmannen osapuolen järjestelmiä tai palveluita optimoidakseen pelin ja sen tietojen palautesilmukan. Ottaen huomioon, että Xbox ja PlayStation ovat suljettuja alustoja eivätkä ne tue alkuperäisesti tällaisia työkaluja, se yksinään on suuri este pelaamiselle nykyään.
Toinen huomioitava näkökohta on se, miten peliä tyypillisesti pelataan. Wow on erittäin suunniteltu WASD-näppäimistön siivilöimiseen ja hiiren oikealla painikkeella pyörittämiseen. Mahdollisuus siirtyä nopeasti PvP:stä pelin intensiivisempiin kohtaamisiin on sisäänrakennettu pelin taistelusuunnitteluun.
Kohdistimen kohdistus on usein myös tärkeä näkökohta pelissä. Se on erityisen tärkeää tankeille ja parantajille, joiden on napsautettava hiirtä tarkasti löytääkseen jälkensä vihollisten ja liittolaisten joukosta.